Anoniem
“Bzonder” fijn gesprek vanmorgen waarin de onderzoeksresultaten van mijn ASS onderzoek werden bekendgemaakt.
Na jaren van “vermoedens van…” gaf dit onderzoek “eindelijk” de bevestiging van wat ik al jaren dacht. Veel dingen vallen
daarmee op hun plek en ik begrijp inmiddels waarom zoveel dingen in het dagelijkse leven als stressvol ervaren worden.
Daarbij heb ik -ondanks een relatief lage score op EQ 😉 – een sterk gevoel van deskundigheid en empathie ervaren bij de
behandelaar, waarvoor dank!
Anoniem
Het voelt goed om helemaal jezelf te kunnen zijn. Dat heb ik bij de diagnostiek behandelaar gevoeld. Wat voor mij niet altijd even prettig voelt, maar wel bijdraagt aan een betere diagnose. Ik ben echt blij dat ik voor Bzonder heb gekozen!
Fatima
Super heldere communicatie. Er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen en echt naar je geluisterd. Ik voelde me voor
het eerst echt gehoord en serieus genomen. Ik ben erg blij met hoe het hele proces is verlopen.
Anoniem
Snelle en vriendelijke reactie. Bzonder heeft genoeg contactmomenten gezocht om mij te vragen of er nog extra hulp/vragen zijn over de diensten/product die ik bij hun heb aangeschaft. Heel netjes nog gevraagd of ik er uit ben gekomen en of Bzonder mij nog verder kon helpen. Vragen stellen ging ook gemakkelijk, zeker een aanrader!
Anoniem
Ik vond het traject heel fijn. De communicatie, plus follow ups en verdere informatie via e-mail en whatsapp maakten alles heel laagdrempelig en duidelijk, dat gaf veel rust. Mijn therapeut was heel vriendelijk, open, en empathisch. Ze gaf me veel zekerheid en gaf me de optie om tussen sessies informatie toe te voegen of dingen te vragen. We hebben goed kunnen graven en ik vond mezelf meteen in de diagnose. Het verslag zelf was ook heel fijn duidelijk verwoord en uitgelegd. Enorm bedankt!